min underbara vän!

Nu äre såhär, att min UNDERBARA vän Ewe funderar på att lägga ner bloggen. Lägga ner den helt och hållet, och sluta blogga. Eftersom nästan inga kommenterar, statestiken sjunker och hon tycker att hon lägger ner för mycket tid och får liksom inte något resultat. Och nu har hon fixat en grej, som kanske tar 10 sekunder, en röstning vad man tycker om hennes blogg. Jag tror hon skulle bli SÅHÄR glad om ni bara kunde ta 10 sekunder och gå in och rösta, eller bara gå in på hennes blogg och kommentera. Gör som jag, och försök att peppa upp hon och behålla bloggen. Seriöst, 10 sekunder, det är ingenting. Så nu tycker jag att ALLA ska gå in och rösta, besöka hennes blogg och kommentera. Hon skulle uppskatta det såhääääääääääääär mycket.
 
tryck här för att komma till röstningen!! :)
 
tryck här för att komma till hennes blogg och göra hon glad!!♥
 
Jag är nöjd över att vara hennes vän, och jag älskar hon! Läs detta noga nu Ewe, JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!!♥♥

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh mathilda, blir så jävla glad! ♥
va ska jag säga, får inte fram nå ord, tack!
är himla stolt över att vara din vänn asså!
tack så mycket för länkningen och ALLT!
fusdagfoubanifnmOAQRFJNXIERTHC RTHUWERQIOPAHDP!

2012-07-09 @ 13:54:55
URL: http://evelinadahlqvist.blogg.se
Postat av: evelina

du har uppfattat mig HELT rätt!
får INGE resultat alls !
go lillan!

2012-07-09 @ 13:55:56
URL: http://evelinadahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0