paradisbadet

varit på paradisbadet heeela dagen, och shiiiet vad kul de va. Fast gjorde illa mig miljontalsgånger typ, haha.. Ätit go mat och bara tagit de lugnt. Så har min dag sätt ut! Ska kanske spela minigolf senare, vet inte hur de vart med de. Just nu kollar jag på Toystore och bloggar, yeeah! fett najs jao. Imorgon kanske vi skulle dra in till stan, så då blire nog shopping. Behöver lite byxor och några tröjor, sen hittar man ju typ alltid något annat. Har faktiskt ingen aning då jag åker hem, men hoppas jag blir här nån/några dagar till iaf. Nu ska jag checka aftonbladet och sedan hitt på nå annat än att sitta vid datorn ;)
 
cool tjej jao, haha!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0