Sent inlägg

Idag drar jag hem, eller inte riktigt hem utan direkt till Matilda.L och slaggar där. Har haft två jätte mysiga dagar här i ramsele! Spelat Wii, FIFA och cod. Varit och kollat på raggar bilar och umgåtts med några random personer. Ätit riktigt god mat och firat låtsas mormor. Vart inte alls som jag sa, att lägga bloggen åt sidan. Haft på internet alla dagar så nu är jag några kronor fattigare. När jag kommer hemhem så ska jag fortsätta med den nya designen, nya HISS/DISS och fixa lite andra grejer. Lite svårt att göra de från mobilen ;) nu ska jag iaf göra mig i ordning för sängen, har lovat att gå på dejt med den inatt. Kommer troligtvis sova hos han också ;) haha. Har sämst natthumor, jag vet!! Iaf, godnatt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0