Snartsnartsnart!!!

shiiet vad jag är nervös nu asså. Har faktiskt ingen aning varför, men de bara pirrar i magen och jag skakar. Åker iaf om ett tag. Upp på remsle, träffa laget innan avgång och sedan drar vi. Fett taggad! Kommer fram, ska packa upp och få veta lite regler (viktigt)! Sen vid 4 har vi våran första match. Kvällen invigning och då jäklar ;) kommer bara ha en match per dag, ganska skönt. Disco onsdag&torsdag, och då jäklar skare hända grejer!!! Men nu måste jag göra mig i ordning. Förvänta er inte någon bra uppdate nu när jag är borta. För jag kommer lägga bloggen HELT åt sidan och bah leva livet!!! :)) om det inte blir nånting annat och jag VERKLIGEN vill blogga, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej, hoppas allt är bra med dig! gillar du mode och skönhet? kolla då in min modell sida på facebook och gilla den gärna :) kram (http://www.facebook.com/BellaDavisBlog)

2012-07-03 @ 15:20:22
URL: http://www.facebook.com/BellaDavisBlog

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0