underbar dag!

hemma nu efter en SUPER rolig dag med bästavän. Var ju somsagt och badade på ett jätte mysigt ställe! Åkte trampbåt, solat som en galning, hoppade studsmatta ute på vattnet, gjorde ett vattennummer och hade bah allmänt roligt. Tack Beckis för att jag fick följa med!♥ Nu ska jag fortsätta med designen, och sedan käka middag. Efter de kommer beckis hit och slaggar troligtvis här, kommer inte ihåg hur de vart :s haha. Men vi ska iaf ha hemma spa och bah umgås. Kanske spela lite sims, vem vet ;) Men nu ska jag gå ut en snabbis, och sedan städa rummet lite snabbt.
 
gammal bild

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Åh tack och detsamma! :) Har inga direkta planer du själv? :) Lust och följas via bloglovin? :)

2012-07-18 @ 18:30:12
URL: http://sandrrras.blogg.se
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Godnatt!! :) ÄNTLIGEN helg om bara nån timme hehe!

2012-07-19 @ 23:25:54
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0