Vi höll om varann och sa inatt så är det du och jag

spelat sims ett tag nu, och wow säger jag bara. Ni ska se mitt lyx hus ;) Har iaf tagit en liten paus och bloggar ist. Designen är på g, men fortfarande mycket kvar att göra. Lite små fix och lite större saker. Morgondagens planer är att vara med beckis, om inte hon skulle bort. Annars har jag inga andra planer! Om de är fint väder (som dom säger att det ska vara) så ska jag väl sola. Ska passa på då solen är framme, är lika vit som mjölken typ ;) Just nu smsar jag med mister "j", dricker saft och äter mig fet på chips. MUMMA! Ska nog strax mysa ner mig i sängen och kolla på film. Sjukt trött så ska försöka lägga mig i hyffsad tid. Men nu ska jag iaf stänga av datorn, byta om och sen får jag se vad jag hitt på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0