heey!

har haft en sjukt underbar dag i backen med världens grymaste tjejer! Började åka bräda, men fick ganska fort byta till vanliga skidor. Pågrund av att jag har så ont i mitt knä, inte bra asso :/ Ska iaf på träningen ikväll och känna efter hur det känns, känns det inte bra så måste jag vila. Beckis sov iaf här inatt, så hade liksom inte tid att blogga nånting. Hade sjukt roligt med hon, och vi somnade rätt så tidigt. Klev upp vid 8 och gjorde oss iordning. Sen drog vi t backen, Kom hem för nån timme sen! Just nu är jag inne på facebook och snackar med några kompisar, men ska strax gå och äta. Först ska jag bara fixa lite små saker på datorn!


Kommentarer
Postat av: Clara

Sv. Tack så jätte mycket! Det är ett ämne som ligger ganska nära mig, så skönt att det finns folk som tycker detsamma! Kram på dig, hoppas du fortsätter följa! :-)

2012-03-15 @ 20:37:52
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0