amen hallå!

asså seriöst, mina ben! Kunde VERKLIGEN inte gå idag, dom bara vek sig så jag ramlade ihop. Dom värkte och jag ville bara skrika. Fick stanna hemma från skolan, för att jag inte kunde GÅ på MINA ben. Det är ju förfan pinsatm, men jag kan ju liksom inte göra så mycket åt de. De har iaf blivit lite bätte, men har fortfarande sjuuuukt ont!

Håller just nu på med designen och sånt, så förhoppningsvis kommer den upp idag! Om den blir klar satt säga. Får ju liksom inte till exakt som jag vill ha. Men tror den kommer bli bra endå. Iaf, vid halv 8 drar jag till gymnastikhallen. Är ju liksom avslutning, får verkligen tårar i ögonen nu då jag börjar tänka på de. Inte bara att gympan slutar för säsongen, utan en annan andledning också! Aja, inte mycket att göra åt. Men nu ska jag gå och äta nånting, har ju inte ätit frukost än. Och sen fortsätta på bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-21 @ 16:54:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0