konfirmation ♥

åhh, min konfirmation har varit super bra! Var lite pinsamt att visa upp våran teater, och de blev lite fel och så. Men skit samma, hade iaf roligt. Gästerna har precis åkt hem, så ska nog strax ut och sola lite. Behöver ju få lite färg på kroppen ;) Ikväll kommer beckis hit och sover här, och imorgon ska vi till kyrkan, igen.. Vet faktiskt inte vad vi hittar på ikväll, kanske ska vara med några. Får se vad som händer. Har även fått en kommentar om när bilderna från stockholm kommer, och dom kommer nog upp nu till veckan. Eller kanske imorgon. Tänkte ju lägga upp dom i förrgår, men eftersom de vart lite "bad day" så orkade jag inte. Men dom kommer, jag lovar! Nu ska jag iaf ut och hoppa lite studsmatta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0