Lördag!

värsta träningen jag nånsin varit på. Snö, regn & slaskigt. Blev så grymt blöt om mina fötter så jag inte kände mina tår! min stortå hade svullit upp så min nagel skärde in i huden, ajajaj... Efter trängen skyndade jag mig hem och hoppade in i duschen, där jag tog en SUPER varm dusch. Så jvla skönt asso! Nu sitter jag här framför datorn och försöker fixa en ny header. Blir den som jag vill kommer den bli gryyym!! :D Men nu ska jag gå och hämta mina lökringar och lite dricka, och sedan fortsätta med headern!


nyduschad och fräsch tjej på bild!! :D


Kommentarer
Postat av: gillar din blogg! :)

HEJ! din blogg är bäst! HEJDÅ! .

2012-05-05 @ 23:59:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0