minbästapresentdenärsåsjuktbra!!

HAR FÅTT VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!
De börjar med att den 11 maj åker jag,mamma,ewe&marie till sundsvalls tågstation.


Sen ska vi åka tåg i några timmar.


Efter några timmars tågresa så är vi framme i huvudstaden, STOCKHOLM!


Då ska vi checka in på hotell.


Under tiden vi är i stockholm ska vi gå på stan.


Gå på bio.


och roligast av allt, GRÖNALUND!


Sen på söndagen så åker vi hem igen. Kommer ha de så jvla roligt, ska försöka ta massa bilder. Ska även försöka blogga, beror på om jag har något nätverk. Fick även nästan bara pengar idag, men de passar ju så sjukt bra då jag ska till Stockholm, då har jag ju liksom mycket pengar att handla för ;) Ska iaf gå och äta lite tårta nu så bloggar jag senare ikväll! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0