SUR!!!

nätverket slutade fungera på skolan, så kunde inte blogga under dagen. Men ska kolla om de funkar imorgon :)
btw, är riktigt jävla förbannad. (ursäkta svordommarna som kommer). Bara för att vi skulle ha den där jvla träningen i snön har jag blivit förkyld. Har min jvla hosta & täppt i näsan som ett as!!! är flyförbannad, och jag som åker till Stockholm nu på Fredag. Har jag inte blivit frisk tills dess så ska jag nog börja fundera på att hoppa av fotbollen (kanske överdriver nu men aa). Men är bara så jvla sur, varit så frisk, och nu bara för den där träningen vart jag sjuk :@ GALET JVLA ARG JAG ÄR!!!

ska iaf gå och försöka bli frisk, äta massa mediciner, fixa&dona osv. Bloggar då jag har tid ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0