hallåhallå!

mår faktiskt lite bättre nu. Har fattat att det verkligen är sant och hunnit tänka lite. Det är ju endå ingenting jag kan göra åt, så jag får väl bara acceptera läget! Är iaf hos min mormor nu, där jag kommer spendera natten, fett skönt. Får skjuts till skolan imorgon +att det bara är en chill dag i skolan. En enda lektion, sen bara massa skoj! Lite skönt att få göra nånting roligt och tänka på annat. Fick även ett SUPER fint linne av bästavän (♥) idag, en av mina födelsedagspresenter. Snart då vi ska ha våran "presentdag/firandedag" så kommer vi ge varandra resten utav våra presenter till varandra. Har även glömt att säga att imorgon efter skolan följer jag med bästavän till Ö-vik, undra vad som kommer hittas på där då? ;) mhahaha, ingen kommer lista ut de!! Sen på lördag har jag KONFIRMATIONS avslutning :D då kommer vi spela upp våran teater vi har gjort ;) efter de kommer de vara en "konfermationsfest" hemma hos mig med min underbara släkt. Fett mysigt! Sen kommer jag troligtvis vara med Beckis senare på kvällen. Söndagen kommer jag också vara i kyrkan, och efter de ska jag nog också vara med Beckis. Har alltså en fullsmockad helg. Vet att det blev ett litet rörigt inlägg, men skit samma. Nu ska jag iaf gå och äta lite kvällsfika. Får se om jag bloggar innnan jag drar imorgon!


har inga bilder på mormors datorn, förutom gamla!

Kommentarer
Postat av: din beundrare;)

ska du också ta hål i naveln???? nye ÄLSKAR DIN BLOGG!! <3

2012-05-25 @ 09:08:03
Postat av: felicia - fotokobran

delta sweeties! :D

http://fotokobran.se/2012/may/delta-sweeties-1.html#comment

2012-05-25 @ 21:33:49
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0