Little things

home from träningen. Hade bara en chill friståendeträning, så en ganska bra start sen jag låg inne. Gick faktiskt ganska bra (y) Och truppcupen är NÄSTA helg, fattar ni, NÄSTA helg! Kommer bli bäääääst. Ska försöka ta massor av bilder så det kan komme en bildbomb senare på bloggen, wehow! Suttit och tränat lite på matten också, har ju endå prov imorgon, uhuhu. Suttit och skrivit till några saker på inlägget som kommer upp på... Torsdag.. Där erkänner jag en hemlighet som jag hållt för mig själv ett tag nu, spännande va? Nu ska jag iaf ta nånting att äta och sedan lägga mig och sova.
 
saknar storsjö otroligt mycket, med världens bästa lag och vänner! jagälskarer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0