I falling to peaces

hemma nu från hallen, och shiet vad mina små sötnosar har blivit duktiga! :') längtar verkligen tills vi ska på tävlingar med dom. Nu sitter jag iaf och kollar runt lite på internet, finns mycket intressanta saker ;)! Snackat med Felle, och shit vad irriterad jag är nu! Snart exploderar mitt huvud, men det stannar mellan mig och Felle. Annars är de ganska bra med mig, Onsdag imorgon och det är bästa skoldagen. Teknik, håltimme, mentorstid, slöjd, bild och andra roliga ämnen! whiho. Gymnastik för mig imorgon, så kommer hem vid halv 10. Och då jag kommer hem har jag lite glosor jag måste göra. Men kan försöka klämma in nå inlägg där emellan :) Nu ska jag faktiskt ta mig en skön dusch, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0