kanelbullensdag +en katt :D

följde med mamma och syskonen till mormor. Hade inget annat för mig, så hängde med liksom. Drog in på affären och köpte lite kanelbullar eftersom det var kanelbullensdag och tog med till mormor där vi åt dom. Möttes av en överspeedad hund som var tillbaka som den vanliga hund hon alltid varit. Hihi, så tog med hon ut på en promenad. Släppte hon på vägen hem och jäklar vilken fart hon hade. Sprang överallt och runt mig flera gånger, hihi söt hund. Var iaf där ett bra tag, fast sen behövde vi åka hem. Men inte gjorde de något, idag fick vi ta med våran nya katt hem, världens sötaste blixten. Hihi, så söt och så busig! :') Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och smsa med min underbara vän "a"♥ Spanskaläxan gjord så nu hoppas jag på det bästa imorgon :D Ska även vara med Ida L imorgon, köpa godis och fetta oss. Haha, alltid lika roligt att vara med nya vänner! Shit vad jag diggar den här tjejen asså, sjukt härlig brud! aja, godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0