aldrig varit lyckligare

suttit och kikat på x-factor med mamma&pappa, så har inte hunnit pluggat så mycket NO. Men nu slet jag mig ifrån TV:n för att plugga lite. Imorgon drar jag nog till mormor och sover där, tror det var imorgon. Känner att jag vill komma dit nu, så åker med tobbe imorgon då han slutat jobbet och jag skolan! Låter väl ganska bra? Dagen har varit den bästa på länge faktiskt. Fick reda på världens bästa nyhet, mina små söta gymnaster var jätte duktiga, jag har haft besöksrekord idag (TACK) och jag har pig planer på g. Woop, känner att mitt liv flyter på ganska bra nu! Snart får jag en ny design också, 2 jätte snälla tjejer är så snäll så dom erbjöd sig att göra en design +header åt mig, tusen tack! Men kommer ändå fortsätta med designen jag håller på med. Utifall jag vill ha en ny, så jag har en redo ;) Är också fett taggad, drar på tävling om exakt en månad. Vet att jag kanske är taggad lite långt innan, men det är jag alltid långt innan tävlingar så jag är extra taggad då dagen kommer! Kan försöka få någon att filma tävlingen så kan jag lägga upp här på bloggen efter. Mahah, tänker långt ja ;) Nu ska jag iaf försöka lära mig nånting inom NO så försöker jag slänga in nå inlägg innan jag lägger mig :)
 

Kommentarer
Postat av: -> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

hej så fin blogg! :)

2012-10-01 @ 15:11:08
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu kan du kika in och se om det va du som vann en header! Om inte du vann så va med nästa gång :)

2012-10-01 @ 17:12:54
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: Karin

Alltid kul när man har en sådan bra känsla i kroppen :)

2012-10-01 @ 17:16:04
URL: http://kakansomager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0