Back om track

Efter en veckas bloggpaus är jag tillbaka. Tagit in allt nu och verkligen fattat att det är sant. Ny design på g, håller på att skriva ett långt inlägg om vad som hänt och en liten film. Måste även säga att jag har världens finaste vänner som verkligen funnits här för mig nu då jag haft det jobbigt, en stor bamsekram till dom!! Faktiskt inte gjort så mycket dom här dagarna. Träningar, skola och kompisar. No more liksom! Funderar på att fixa en ny kategori, men jag vet inte. Vill ha nå nytt i bloggen, så ska fundera på de lite! Imorgon ska jag iaf dra och rida med ida&felle, nångång på dan. Kommer nog bli super roligt! Sen på kvällen ska jag ha film mys med bästavän, snacka massor och äta oss fet, haha. Måndag är vi lediga så det är fett skönt, exta lång helg = me gusta! Kan redan säga nu att jag har as mycket med träningar & kompisar så jag kan inte blogga 24/7 bara satt ni vet, men får försöka klämma in nå inlägg mellan allt stress :) var även jätte duktig igår och städa hela mitt rum, lite på toan, dammsög hela hallen, köket och datarummet! Fick värsta rycket! Så nu är de fett mysigt på mitt rum, och mysigare kommer det bli. Nu ska jag fortsätta bli ompysslad av Beckis och sedan ska jag nog sova. Sjukt trött redan :o förlåt för den långa bloggpausen, men hoppas ni kommer förstå då det långa inlägget publiceras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0