back on track ett tag.

vart lite ändrade planer. Så bloggar nu fram till Fredag och sedan måste jag ta bloggpaus igen, kommer inte orka blogga efter Lördag. Kommer bara vara hemma och gråta om ni ville veta!
Har iaf nyss kommit hem från fotbollsträning, gick ganska bra! Har match på Söndag på hemma plan, sista matchen för sesången. Så jag tycker att ALLA kan komma och hejja på oss, Remslevallen men tid vet jag inte riktigt. Kan ta reda på de, men skulle betyda sjukt mycket om ni kom och kollade! Imorgon äre Tisdag, och jag ska få göra en sjukt rolig grej på kvällen. Men först på morgonen/dan ska jag ju dra och rida i Bäckaskog med syster och Ewe om hon mår bättre. Så kommer bli fett najs, och har lite big planer på g också. Designen gåre lite segt med, allt fuckar upp sig hela tiden men ska sätta mig nån dag framöver och verkligen fixa på den. Är sjukt less på den jag har nu! och tack för alla stöttande kommentarer, fick t.o.m en kommentar av TOPELITE som verkligen rörde. ni är verkligen bäst!♥ Nu ska jaf iaf duscha, fastnade framför datorn för länge, haha ;)

rida denna pålle imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0