dåliga nyheter

Förlåt, men detta är ett beslut som jag måste ta. Jag måste tyvärr ta bloggpaus, hur länge vet jag inte. ALLT blivit värre nu, och jag måste få fixa till några saker. Kommer troligtvis inte gå på skolan på Måndag iaf, och kanske inte Tisdag. Kommer väl ligga hemma och gråta! Om ni ville veta.. Varför kommer upp senare nån gång. Men bloggpausen kommer iaf vara MINST till på Söndag. Förlåt, men jag måste. Kan inte tänka på nått annat än det här just nu, så har varken lust eller ork till att blogga. Sorry guys! Men ha de bra medans jag är borta, och ni ska veta att alla ni är bäst!
 

uhuhu, tror jag tömt mitt reserv lager med tårar nu. Har nog inte en droppe kvar i hela kroppnen </3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du vet inte hur synd jag tycker om dig! Jag såg på instagram orsaken och usch va hemskt!! SKulle aldrig klara av det som du går igenom, ett djur ärn en familjemedlem och inte bara en leksak... Hoppas du mår bättre snart!<3 Jag kännr ju inte dig men jag skriver ändå.
Kram Sarah

2012-09-08 @ 13:21:53
URL: http://goldenphotos.blogg.se
Postat av: Anonym

<3

2012-09-09 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0