home from Borga

hemma nu, och om jag gillar det? nä inte alls. Saknar redan tillbaka otroligt mycket, fast ska dit en till gång och då kommer det bli ännu roligare, när vet jag inte :) men har iaf haft de sjukt roligt, fiskat, ätit gomat, kollat tv, kollat film, spelat spel, snackat och skrattat så man nästan gråtit :') Kom iaf hem vi halv 3, fort in och packa ner grejerna och sedan drog jag på match. Kände mig lite seg i början med sedan gick de bättre. Vi spelade super bra och de vart 3-3, j*vligt bra om man tänker på att dom vi mötte hade vunnit DM och var det bästa laget i ångermanland av ALLA 98:er. Så jag är sjukt nöjd! Drog sedan på affären och köpte glass, och sedan hem. Ska hoppa in i duschen efter jag skrivit klart, om ni ville veta ;) har faktiskt haft igång internet där uppe i fjällen, men har inte kunnat komma in på appen så jag inte kunnat blogga, men hade ju fixat tidsinställda som tur var. Och måste bara säga att statestiken har varit as bra, även fast det inte varit roliga inlägg. Och tänkte ladda över alla bilder sen i helgen och lägga in dom nu i samma inlägg, men såklart ska det fucka upp sig och inte gå. Så ni får vänta lite :( Imorgon äre skola igen, och dessutom skolfoto. Och har INGEN aning om vad jag ska ha på mig, för väl leta fram nånting ikväll. Sen har jag träning, och vet inte om jag ska på gympaträningen också, får se om jag orkar två träningar. Sen ska jag även fixa lite med designen, fast det ska jag göra ikväll troja. Och måste också snacka med Ewe, big planer på g ;)! Får bara hoppas att det går. Men nu vart det här ett rörigt och konstigt inlägg så jag ska sluta skriva. Ska ist hoppa in i duschen och sedan äta!
 

jag och min bästavän, besök hennes blogg!! --> http://evelinadahlqvist.blogg.se ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0