Hos mormor

Kan väl säga att bloggpausen blir ikväll, eller snarare imorgon. Så kommer göra nått/några inlägg idag. Just nu är jag hos mormor och ska strax äta. Imorgon drar vi till övik av en anledning. Kommer bli fett tråkigt och kommer nog gråta en hel del. Suttit och små skrivit på ett låångt inlägg som kommer ut sen då jag har tid och ork. Kanske kommer upp på söndag. Och då jag ändå sa söndag. På söndag har vi våran sista match för säsongen. Kl 15.00 på remslevallen. Och har även skrivit detta på Facebook, men kan ta det här också. Vinner vi matchen på söndag och läktaren är full så lovar jag att jag ska dansa på plan. Hur pinsamt det än kommer vara!! Men BARA om läktaren är full ;)! Nu ska jag iaf kolla på par i kungar och sedan äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0