Lördag

nyss kommit hem från stan. Drog dit vid 1 (?), så har varit där ett bra tag. Fick med mig en mössa, vit choklad, doftljus och några ljusstakar hem, nöjd tjej. Drog även och bowlade med mamma och pappa då vi ändå var där nere ;) gick super bra från början, låg först, men när banorna stängdes av vart jag sist, haha! Men huvudsaken man har kul juh! :) Nu sitter jag och väntar på att olivia ska komma hem så vi kan äta, och sen kommer beckis! Sitter även och skickar iväg massa mail om spännande saker! hihi. Men nu ska jag faktiskt göra lite privata saker som inte angår bloggen, vi hörs!
 
ååh, saknar stockholm, tågresan, gröna lund och allt! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0