Lördags mys!

Vart inte alls som vi hade planerat. Beckis kom inte hit över huvud taget, tråkigt :/ så hade ist hemma mys för mig själv. Satt i rummet med tända ljus, lyssnade på musik och snackade med underbara vänner! Sånt behövs ibland de också, är ju så himla mycket nu så får nästan ingen tid för mig själv. Massor med läxor, träningar, tränare osv! Har även ett stort NO prov på Måndag så måste plugga massor imorgon, uhuh! :( Ska även hinna med att åka till hallen vid 16.00 och sen åka till min moster. Så måste hitta nån tid där emellan för att sätta mig ner och plugga. Men nu ska jag faktiskt gå och vara lite sociala med mina kära föräldrar, även fast dom kanske sover, men endå ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0