Morgonmys

Vaknade för inte allt så länge sen, nån timme sen. Legat och myst i sängen och smsat lite. Drog till Beckis igår vid 7 (?), så är där nu. Måste bara säga att hennes säng är fett skön!!! Men inget klår att sova på golvet, shiet vad skönt det är ;)! iaf. Måndag idag och vi har studiedag, sovmorgon och fri dag (y) de behövdes verkligen, så less på skolan. Vad jag ska hitta på idag vet jag inte, vara med Beckis iaf. Ikväll vid 20.00 drar jag på gympan, kommer hem halv 10 så kommer inte bli nå inlägg då. Bara satt ni vet liksom! Nu snart blire ett för rörigt inlägg så jag slutar skriva nu. Uppdaterar nog mer under dagen! :)


Kommentarer
Postat av: S.F

Hoppas du får en skön, och rolig studiedag!Det förtjänar du, världens bästa Mathilda!

2012-09-24 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0