Onsdag

shiet vad jag var trött imorse, kom inte upp från sängen förns halv 8 :s Sov som vanligt jätte dåligt, så jag får bara några få timmars sömn, inte bra.. Idag är skolan en ganska chilldag, har håltimme, teknik, slöjd osv. Typ bara roliga lektioner. Har ingen träning idag förutom gymnastiken, men vet inte om jag ska skippa den och vila eftersom jag har match i helgen. Sen känns det så konstigt att komma på en träning och sen kan man inte komma på nästa. Så tror jag ska vila idag sen nästa vecka kommer jag köra igång med gymnastiken helt och hållet! Smart va? ;) Låg även och tänkte lite inatt, inför Lördag. Kan säga att jag aldrig varit såhär ledsen, men endå så arg. Men ska inte gå in på några detaljer osv, det orkar jag inte. Nu ska jag iaf ta mig nå frulle och sedan röra mig mot skolan! :)
 

haha, jag som BRUNETT och jag för typ 3-4 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0