Sämst dag typ

Skolan var seg och tråkig, men vart roligare på slutet. Ewe följde med mig hem efter skolan, snackade och skrattade! Drog sedan till hallen eftersom jag hade min grupp idag. Vid halv 7 ungefär kom ewes mamma och hämtade oss och skjutsade oss på fotbollen. Träningen var otroligt seg. Det regnade så man vart kall och orkade Inge göra nått :( men när jag kom hem gick jag nästan direkt in i duschen och tog med en rejäl varmdusch, myste sedan ner mig under filten med lite kvällsfika och kollade på tv med mamma&pappa. Nu ligger jag i sängen och kollar på film. Alla är så otroligt osociala så kommer nog somna om ett litet tag. Men nu ska jag sluta blogga för jag måste fatta vad filmen handlar om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0