@sängen

Ligger just nu och myser i den oroligt sköna sängen. Så tänkte passa på att blogga! Skolan var köng, roliga lektioner med roligt folk. Efter skolan följde jag med Ewe och hennes pappa på city och käkade, och efter de drog vi hem till mig. Jag packade lite snabbt och sedan for vi till graninge. Så de är där jag är nu! Har inte gjort så mycket, mest tagit de lugnt. Fast hoppat lite studsmatta, matat fiskar som var AS stora och varit ut med hunden. Men nu ska jag försöka sova, är as trött! Men måste bara säga att på tisdag har vi friluftsdag, och då ska jag & Ewe dra med syrran till bäckaskog och rida. Hur najs blir inte de? :D fett glad.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så fiiin!<3

2012-09-10 @ 15:52:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0