Söndag

Hatar att vakna tidigt på helgerna, precis som idag. Vaknade och var super pigg, trodde klockan var runt 10-11. Men vad var den? Jo 07.10... Så sovit ungefär 5 timmar inatt, känns ganska lite. Är endå as trött men samtidigt så grymt pigg. Och Beckis bara sover så det finns Inget att göra heller. Får la vänta nå timma innan hon vaknar! Idag ska jag ju somsagt dra och rida, men när vet jag inte. Nångång efter 2 iaf. Sen efter de ska jag hem duscha, äta och sedan drar jag till Beckis igen. Ska ha film mys med massor av snack, bara ta de lugnt som man behöver ibland. Nu ska jag iaf spela lite spel på mobilen och vänta på att Beckis ska vakna.


Kommentarer
Postat av: NellieB

Hej sötis! Va händer idag då. Själv blir d stallet och slappa tror jag. Kanske åker till ett köpcentrum senare och skall handla träningsbyxor.

2012-09-23 @ 12:19:11
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: arizona

Såå sööt du är! :D

2012-09-23 @ 17:27:06
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0