Tisdag

Vaknade för en timme sen, och ska strax börja göra mig i ordning. Vet inte då vi riktigt åker men blir väl runt lunch nån gång :) Kommer bli fett najs. Övrigt var natten förjävlig, sover så otroligt dåligt nu på nätterna sen jag fick reda på den där grejen i Fredags. Vaknar flera gånger, drömmer marddrömmar, vaknar och kan inte somna eller vaknar jag med tårar som rinner. Otroligt jobbigt, men Lördag kommer bli den jobbigaste dagen i mitt liv, uhuuh :'( Så det här med sömnen är ingenting om man tänker vad som ska hända på lördag.. Sen senare ikväll ska jag få göra en grym grej, asså sjukt kul säger jag bara! men ändå jävligt nervöst :s Nu ska jag iaf gå och äta frukost och sedan snacka med Ewe lite :)
 

en bild från en tid då jag var glad och lycklig.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0