Torsdag

sorry for bad update. Sen jag la ut det där inlägget kom alla tankar och känslor tillbaka, ville bara ha lite tid för mig själv ett tag. Sen har det varit mycket med träning och läxor :/ fett mycket just nu. Måste verkligen köra stenhårt på träningarna nu, drar på tävling den 28 oktober, om allt blir som de ska. Alltså lite mer än en månad! Men tack för alla kommentarer, återigen säger jag det, ni är verkligen bäst! Även fast jag inte bloggat har statestiken varit på topp, den har varit sjukt bra! tacktacktack. Ville bara berätta varför det varit så dåligt nu sista tiden med bloggningen, men jag ska börja som vanligt nu igen! nu är jag trött som ett as, så godnatt!
min mysigaste plats i hela huset, på detta ställe. Min lilla minnesplats ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0