vaknade med ett leende på läpparna

känslan att vakna upp, titta på telefonen och ser att Nellie Berntsson accepterat min vänförfrågan. Inte lite glad man vart heller :D
Iaf, somnade ganska fort igår efter jag skrivit inlägget. Eller låg ett litet tag med mobilen men sen tvärslocknade jag. Vaknade runt kvart över 11, fett skönt att få sova ut! Ska strax göra mig i ordning, men för vad vet jag inte ;)! Idag kommer ju beckis hit, slaggar här så de kommer bli fett skojsigt! Kanske blir lite sämre uppdatering idag, vet inte om jag har så mycket tid. Men nu ska jag gå och äta frukost för jag är fett hungrig jao! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TOVA LUNDGREN ♥

HEJ!
tycker du/ni ska vara med i HELGENS KNAS (som helgens blogg)
här är en direktlänk om du/ni vill delta: http://knasigast.blogg.se/2012/september/helgens-knas-precis-som-helgens-blogg.html#comment
LYCKA TILL! /knasigast.blogg.se

2012-09-29 @ 14:13:39
URL: http://coolasteskolbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0