håll om mig nu så står jag kvar

skolan idag gick super bra. Va i datasalen 2 gånger för att göra klart artikeln till  våran klasstidning, och ska även dit imorgon också. Så har fått hållt på med datorn ganska mycket den här veckan!
På NO:n fick jag göra ett oförberett prov. Eller asså dom andra i klassen hade gjort det innan lovet då jag var borta, och då fick jag göra det idag och jag hade inte tränat så ja vi får se hur det gick sen.
 
Efter skolan var mamma snäll och hämtade mig och skjutsade hem mig. Annars hade jag fått vänta i mer en än halvtimme, eller fått gått. Och hade as tung väska så orkade inte gå ;)!
 
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls. Tänkte spela lite minecraft och sedan byta om för träningen ikväll, så jag har det gjort och kan ligga i sängen och chilla fram tills ikväll. hehe :)
 
Imorgon äre det Fredag, och det innebär helg. Eller först skola och SEN helg. Har inte så mycket läxor den här veckan, 5 verb i engelskan och sen några glosor i spanskan, sen inge mer. Så det var rätt chill endå! på engelskan ska vi även sitta vid datorn, så kommer bli mycket dator imorgon också :D
 
nu tänkte jag iaf ta och fika lite då jag är ganska hungriig :D
hahaha ser förjävlig ut på båda bilderna, men bjuuuuuuuuder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0