hos fanny.

jag vet att uppdateringen inte varit på topp nu dom senaste dagarna, men drog ju somsagt till Fanny igår och är fortfarande där, så känns inte så roligt att bah ta fram mobilen och börja blogga. Men nu har jag lånat hennes dator medans hon tvättar bort sminket osv ;) 
 
Iaf så hade vi en jätte mysig dag/kväll igår. Grillade, käkade godis, kollade på universums läskigaste film, skrattade så tårarna rann, pratade om allt och inget och maassa mer. En kväll jag lätt skulle kunna göra om, och det är inte slut än. Jag ska även sova här en natt till, så denna helg kommer vara as najs! 
 
Har ingen aning om vad vi ska göra idag, chilla och sånt nivet. Ikväll blir det nog film mys med lite godis osv. Ska grilla lite ikväll också, men inte kött troja :) 
 
Men nu ska jag gå och vara lite social, så får vi se vad vi hittar på. 
kan inte lova er massa inlägg nu under helgen, men det kanske ni förstår. Har så roligt så vill inte sätta mig och börja blogga mitt i allt. Men ska försöka blogga då jag har tid. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0