i won't let you go

har jag sagt hur mycket jag älskar blogg.se appen? nej, just de. Därför jag HATAR den.. seriöst.
 
Igår så åkte jag till sundsvall, och påväg dit så skulle jag blogga. Men tror ni appen funkade? nej. Så jag gick in på vanligt internet ist. Skrev värsta långa inlägget med bilder osv, och när jag publicerat det så är INGET av inlägget eller bilderna kvar. Bara rubriken :( och sen då appen funkade lite då jag var på birsta så KOMMER INTE ENS INLÄGGEN UPP!!!??? blev så otroligt sur så orkade inte lägga ner mer tid på det..
 
Iaf så var jag då i Sundvall igår, fick med mig 3 saker hem, AS snygga saker (y) så är as nöjd.
Kom hem runt 8 - halv 9. Hade sprängande huvudvärk och as trött, så gick nästan direkt och la mig. Fast kunde inte somna förns vid 11 nångång endå :(
 
Var lite seg på att kliva upp i morse, men då jag väl klivit upp så gick det ganska fort.
Har ju lyx nu och åker moppe med syrran på morgonen, hur chill liksom? ;) fast kommer till skolan så tidigt :(
 
Strax efter 4 drog jag iväg och gjorde en sak. lite små hemligt, så inget jag kan säga tyvärr ;) men ni kommer få reda på det om ett tag, kanske några veckor, dagar, timmar, vem vet? ;)
 
Just nu sitter jag och läser runt lite om "justin bieber", han är ju i Sverige liksom. Fast säg nån som inte visste det? är faktiskt inte avundsjuk på dom som ska dit, eller kanske lite. Men om jag hade åkt dit så skulle jag ju velat haft meet & greet men aa. Det kan jag ju drömma vidare om ;)!
 
Har ju egentligen träning ikväll, men vet egentligen inte hur det blir med den, är så sjukt många som är förkylda så vet inte alls hur många vi blir. Och känner att då jag inte kände mig så jätte pigg igår, och egentligen inte jätte pigg idag får vi se hur det blir.
 
Annars blir det nog bara en såndär hemma-mys-slapp-dag, ta nån huvudvärkstablett och mysa ner mig framför en film eller nått sånt. Älskar verkligen det ;)!
 
Men nu ska jag spela lite minecraft, och sen är det troligtvis mat, yeejj! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0