sista dagen på lovet..

den hemska känslan då jag vaknar och inseer att det är sista dagen på lovet, nå usch vad jobbigt! hade verkligen inte suttit fel med en vecka till, känns som att det här lovet har gått as fort, men har ändå hunnit med ganska mycket! fast det gick föööör fort...
 
Iaf så i Fredags drog jag ju till Felle och sov där. Vi hade det verkligen jätte mysigt och roligt! skrattade så jag trodde jag skulle ha träningsvärk i magen, seriöst ni anar inte! vi spelade iaf massa minecraft, käkade godis, drack dricka, åt gomat, spelade call of duty osv osv. typ fullsmockade dagar med spel :D
vi gick iaf och la oss efter 4 nån gång (asså på natten/morgonen) och sen klev vi upp vid typ 12. Drog ner och käkade frukost och sedan spelade vi massa spel.
 
Blev kvar hos Felle tills kanske 8 - halv 9 på kvällen, för då kom mamma och hämtade mig.
Gjorde inte så mycket då jag kom hem, myste ner mig i soffan med lite kex och ost och kollade på nån film. Kanske inte den bästa filmen jag sätt, eller okej, den sög. Haha men kollade på den iaf :)
 
Skulle försöka vara duktig och försöka vända tillbaka dygnen nu, men tror ni jag klarade det? nej.
Slog igång film efter film och kunde verkligen inte somna, var fööööör pigg. Så låg och kollade på film till ungefär halv 5 nångång, och DÅ somnade jag. Så måste verkligen komma isäng tidigt ikväll, annars kommer jag nog vara helt död på skolan imorgon, kommer inte orka göra nånting.
 
Men tänkte dra planerna för dagen lite snabbt.
Nu vid 15.00 ska jag dra på bio med Mooa!♥ sjukt längesen jag var med hon, så det ska bli super roligt.
Vi ska kolla på nån film i 3D som dom säger är jätte bra, så ska bli spännande att se om den är så bra.
 
Efter bion har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske fortsätter är med Moa då. Har inte pratat så mycket med hon om dagen mer än att vi ska på bio, så ja, vi får se helt enkelt vad som händer.
 
Ikväll ska jag iaf duscha och fixa i ordning lite saker inför morgondagen då man ska tillbaka till det "normala" igen. På ett sätt känns det faktiskt lite roligt, men det är enbart för att träffa kompisarna igen. Men plugget, nä usch lust och riva sönder alla mina böcker. så sjukt less på skolan så de bara finns inte, kanske sagt det många gånger, men jag är de. Men det är bara att hålla ut till sommarlovet, inte jätte länge kvar nu.
 
Inte så länge kvar tills jag fyller år heller, 25 dagar. tjohooo, tänk, 25 dagar bara! kändes som att det nyss var typ 50 dagar kvar. ihihi längtar ihäl mig, seriöst!
vet redan om en födelsedagspresent jag ska få, men vad gör det då den är GRYM! typ det bästa i mitt liv :D ni kommer få reda på det sedan, kan inte säga det just nu. sorry!
 
btw, den här tävlingen. Det kommer nog dröja några veckor, men det är de värt. JAG kommer bli avundsjuk på ER om det går. för det är fett najs, ihihii.
Men såg nyss att en annan snott min ide, usch.. men aja!
 
Men nu känner jag att det här blir ett alldeles för långt inlägg, och dessutom måste jag börja göra mig i ordning. Så jag uppdaterar er mer senare idag, då jag kommit hem eller nått :)
bjuder på den här bilden då jag inte orkar ta någon ny, men den här är några år gammal ;)

Kommentarer
Postat av: Sicktwisted - Moa

Ja lovet gick verkligen för fort :( får hoppas på att sommarn kommer fort! Hoppas du har en bra sista dag på lovet! Kraam!

2013-04-07 @ 19:06:09
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0