Torsdag.

även fast jag somnade tidigt inatt så var jag så otroligt trött imorse, somnade om flera tusen gånger typ. nä men asså försov mig en aning sen så vaknade då mamma skulle åka till jobbet. Men då var jag snabb upp ur sängen så nu är jag redo för skola, gympaväskan är packad dessutom, så jag har varit snabb.
 
Planerna för dagen ser väl ut som dom andra dagarna, träning ikväll och sen vet jag inge mer. som vanligt asså! har egentligen fotbollsträning ikväll också, men den är då min gymnastikträning börjat så aa, och jag tar gymnastiken före fotbollen nu då gymnastiken börjar närma sig sitt slut.
 
Men nu måste jag börja röra mig ner mot bussen, jag uppdaterar antingen mer på skolan eller då jag kommer hem.
 
bild jag tog för nå år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0