trött, huvudvärk och ont i magen (y)

min dag har varit bra, jag har gjort si och så och blablabla. Orkar inte skriva dagen, så trött så vill lägga mig och vila, men vill vara snäll och göra ett inlägg innan.
 
Efter skolan drog jag iaf hem till Ewe, och gärnet att äta och byta om osv. Senare drog jag iväg på fotbollsträning, första utomhusträningen för iår. Först gick de väl bra, men mot slutet fick jag as ont i huvudet :(
 
Efter träningen fick jag skjuts hem och har inte gjort mycket sen dess. Har fett ont i huvudet och magen så ska somsagt lägga mig och vila. Men kom på att jag måste duscha också ;) så jag gör nog det före och sen vilar.
 
Ska verkligen försöka somna tidigt nu inatt, blir ju så deppig och trött isf på skoldagarna, inte kul :(
Men går ju bara imorgon och sen är vi ju ledig på Onsdag eftersom det är sista april imorgon, men är bara ledig en dag, och missar dessutom den bästa och kommer tillbaka den sämsta. Men vad gör det då jag fyller år på Torsdag. Tänk, bara 3 ynka dagar kvar! kommer ju gå hur fort som helst! :D
 
Iaf så måste jag duscha nu, men jag skriver nog ett till inlägg senare ikväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0