Onsdag

idag vare bästa dagen någonsin i skolan. Helt seriöst, skulle kunna vara där hur länge som helst idag, hade verkligen världens bästa dag! hade exakt ALLA roliga ämnen idag, +att på spanskan hade vi håltimme så då slapp vi provet idag, hur chill som helst ju! önskar att varje onsdag var såhär..
Kom iaf hem runt kvar i 5, åkte liksom med mamma och vi handlade lite ;) fick faktiskt med mig 4 munkar hem från affären, haha! Har nu bara suttit och kikat runt på olika bloggar, kläder, saker osv.
Är träning ikväll ju, så ska ju på den sen. Fast är verkligen sjuuukt trött men känner att jag måste, då det snart är tävling och jag missade 2 veckor förut då jag var sjuk, så aa.
Nu tänkte jag fixa lite med designen då jag har lite tid, så jag uppdaterar er senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0