1 januari

hästen jag red, herrejisses. Den var så snäll och verkligen super fin, värsta drömhästen! Kom iaf hem vid ungefär 4, bar ner ridsakerna osv. Ska strax hoppa in i duschen och ta min en snabbdusch. Sen blir det fettomat till middag, och efter det drar jag till moa och sover där, fett mys. Ska se hur det blir med internet där, finns det så bloggar jag, annars då vet ni! Har verkligen inga planer inför morgondagen, mer än att vara med moa då. Men annars ser det ut som jag kommer ha en lugn hemmakväll, myys! Men nu ska jag ta mig något att äta lite snabbt för jag är verkligen vrål hungrir ;)
 
3 år sen, haha tiden går fort ;)

Kommentarer
Postat av: nora

vart red du?:)

2013-01-01 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0