7 januari

blir så sjukt glad då jag går in och ska skriva ett godnatt inlägg och ser att min statestik har varit bättre idag än någonsin, och då menar jag självklart att det var BESÖKSREKORD idag. Tacktacktacktack!!♥
 
Iaf så har min kväll spenderats framför datorn. Vart inge plugg eftersom provet var nästa vecka troja :s så då har jag lite tid på mig att plugga. Men har inte bara suttit framför datorn, har suttit i vardagsrummet med the familja och druckit varmakoppen, mumsmumsmums! Har även duschat och snackat med lite folk. Så har varit ett riktigt lugnt avslut på lovet. Skolan börjar ju somsagt imorgon, och det är inget jag ser fram emot. Men ska endå bli sjukt roligt att träffa klassen och alla vänner igen. Men plugget kan ju ta sig i röven -.- Efter skolan blir det snabbt hem för att fixa lite saker. Sedan vid 5 drar familjen till Timrå för att kolla hockey, wehow. Så en hyffsad bra start på terminen blir det endå. Och sen på onsdag kör gymnstiken igång = bäääst! ♥
 
Men nu ska jag verkligen stänga av datorn och krypa till kojs. Ska upp så tidigt imorgon och det är jag inte van vid nu så kommer vara hyffsad trött. Och inte nog med det så kommer jag väl inte somna på ett bra tag heller. Men ska ta vara på all sovtid jag kan få, så jag säger godnatt för idag så bloggar jag mer imorgon :)
 
haha känner knappt igen mig själv. hur många år sen var det där? 6år sen? 7år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0