Alla känner apan, apan känner ingen.

Godmorgon.
Idag väntas en helt underbara dag med underbara vänner. Väntar just nu på att mamma ska komma sen är hon så snäll och skjutsar mig till helgum (där jag bodde förut). Fast inte i samma hus, utan till en kompis där. Ska åka skoter, basta, ha hemma spa och sen får vi se vad vi hittar på för mer skojsigt. Kommer sova där så har 2 dagar där vi kan göra något roligt, me like (y) har faktiskt Ingen aning hur det kommer bli med själva uppdateringen, kanske inte har nå internet. Men ska försöka ta mycket bilder så kommer det kanske bildbomb sen eller nått :) men nu ska jag fixa de sista, och sen ringa mami mus!

Snaaaaaaaart börjar vi igen!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0