bigga planer på g med bästavän ♥

ja ni läste rätt, jag och beckis har stooooooora planer inför sommaren 2013. Det kommer bli sjukt roligt och bäst av allt är ju att göra det med min bästavän. Så har suttit nu ikväll och kikat runt lite och planerat jätte mycket, wehow! Vi planerar långt i förväg som ni märker, men detta behövs MYCKET planering till, jag lovar.
Kommer självklart komma upp på bloggen om det går, och kan lova er att det kommer bli gryyyyymt och bloggen kommer nog bli såååå mycket bättre. Men nu ska inte jag avslöja allt för mycket till er, utan återkommer mer sen.
 
Iaf så kom beckis till mig igen vid ungefär 7 (?). Gjorde först inte så mycket mer än att kolla på en serie och prata. Men sedan fick vi nå ryck och började planera "saken" och pratade om det jätte länge. Fick sedan reda på en sak som gjorde mig riktigt piss off, men säger inte mer än att man kan ha riktigt fel om vissa personer. Sanningen kommer alltid fram i slutändan, just so you know ;)! sjukaste är att det var en av mina närmaste kompisar som gjort det, haha löjligt gjort av dig säger jag bara.
 
Men orkar inte lägga ner massa energi på det just nu, så jag lägger det bakom mig sålänge. Men kommer troligtvis ganska snart tas upp med "personen". Ett rejält snack väntas, watch out, an angry mathilda is coming.
 
Planerna inför morgondagen då, hmm. Faktiskt ingen aning. Beckis morfar är på besök så vet inte om hon kunde eller inte. Annars kanske det bara blir en plugg dag, har ju somsagt ett prov nu efter lovet. Men när vet jag inte, så är bäst om jag pluggar på lite. Har även en SO uppsatts jag måste lämna in efter lovet nån gång, men så smart som jag är glömde jag mappen på skolan så har inte kunnat gjort nånting under lovet, haha klantiga jag. Men får väl jobba som bara den på lektionerna och sedan ta hem under veckan, är ju inte så farligt med de.
På Tisdag efter skolan drar jag somsagt på hockeymatch, modo-timrå. Kommer bli sjukt spännande eftersom syrran hejjar på modo och alla andra på timrå, och jag hejjar liksom på båda. Men uppvuxen med en timrå släkt/familj så hejjar ju lite mer på dom. Sen på Onsdag kör gymnastiken igång igen efter ett lååångt uppehåll. Är sjukt peppad inför det här året, och ska verkligen ge gärnet och lära mig massor av nya saker. Har som mål att kunna gå ner i både splitt och spagat innan 2013 är slut, eller bara en av dom. Men sen har jag även andra mål som ni kan läsa om i inlägget med mina nyårs löften.
 
Fotbollen börjar också köra igång nu igen, på Tisdagar halv 6 (?). Känns faktiskt också ganska bra, men kommer bli fullt upp på veckorna. Haha bara Fredag-Söndag där jag inte har nånting planerat. Men gillar då jag har mycket att göra av någon anledning.
 
Haha nu vart det här ett ganska långt och blandat inlägg, från det ena till det andra. Så ska göra ett avslut och sedan kika runt på lite kläder och andra saker. Kommer ett tidsinställt imorgon nångång, hihi :) men kommer självklart blogga mer än det där tidsinställda inlägget. Och förresten så var statestiken på topp idag, ett stort tack till alla som läser min blogg, ni är guld värda och därför planerar jag en grym grej till er, just ER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0