byta portal?

somsagt så har jag suttit och kikat runt på olika bloggportaler och hittade en som jag fastnade lite extra för. Skapade en blogg där och det verkar jätte bra, så jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska fortsätta ha kvar den här eller byta till den? ska iaf först fixa i ordning den och sedan får vi se vad som händer. Tänkte bara säga de först så det kanske inte kommer helt plötsligt sen. Men går fortfarande och funderar så får se vad som händer.
 
Iaf så åkte beckis hem för ett bra tag sen. Satt då mest och kikade runt på lite ridkläder jag vill beställa, så ska försöka övertala mamma. Åt middag för ett litet tag sen och ska nu strax hoppa in i duschen. Skolan börjar ju imorgon så måste ju vara lite fräsch ;) Ska också plugga innan jag lägger mig och sover, har huuuuur mycket som helst att plugga... Väntar ju jämnt in i sista sekund :(
 
Men nu ska jag fixa lite på den "nya" bloggen så den blir lite snyggare. Vi hörs.
 
borgahällan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0