ETT ÅR!!

ASSÅ SHIT!!! VET NI VAD JAG MÄRKTE NU??? ATT DET ÄR EXAKT ETT ÅR SEN JAG STARTADE MIN BLOGG.
oh herre jisses vad tiden går fort. Kändes som att det bara var några veckor sen jag startade den, men nejdå! vill verkligen tacka er för alla fina kommentarer ni skriver, och att ni läser min blogg. Bara det gör mig otroligt glad! fortsätt med det så kanske en naaaajs tävling dyker upp snart, men bara kanske så jag lovar ingenting! hehe.
 
Nu har jag iaf suttit och kikat runt på lite saker här på internet, åååh, vill bara klicka hem allting :( men hittat en sak jag SKA lyckas övertala mamma och pappa om att köpa åt mig sen ;) hihihi såååå snygga! Går väl sådär med SO uppsatsen. Känner mig så otroligt stressad då jag både ska hinna klart med det här tills på Fredag, men även träna på NO provet tills nästa vecka på Torsdag. Sen har jag även spanska läxa tills på fredag, så alla inlämningar/läxor/prov kom på en och samma gång känns det som. Tror jag skippar att fixa med designen idag då jag hellre vill bli klar med uppsatsen, känner att det är viktigast ;)! Gjort några tidsinställda som dyker upp under kvällen, eftersom jag kommer plugga och inte ha tid till att blogga. Så då får ni nånting att läsa iaf ;) så aa, nu är det väl bara att börja med helvetet och sedan får vi se när jag lägger av..
 
eftersom min webbcamera fuckar upp sig som den brukar kunna göra, så fåre bli nå gamla bilder.. sorry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0