För jag älskar dig även när du hatar mig.

haha jag är nog världens lataste person. Skulle ju duscha igår, men tro ni jag gjorde de? nä. Ist myste jag ner mig i sängen med chips och dricka ju, tyckte det lät mysigare. Ställde väckarklockan på 9 för att skulle upp och duscha och sånt, men somnade om till 10. Var så sjukt morgontrött idag! då jag nu hela veckan vaknat ganska tidigt, men då jag väl ska kliva upp tidigt så är jag för trött, ehm. :s iaf, har nyss käkat frukost och borstat tänderna. Vid 3 eller nått drar vi och äter om jag inte minns fel, och sedan vidare mot sundsvall för födelsedagskalas. Är egentligen inte alls sugen på att åka nu då jag nyss varit sjuk och har hosta, men aa vad gör man inte för släkten ;) får väl se till att inte vara upp bland folk så mycket. Vi kommer ju endå vara drygt 100 personer, om det inte var mer. Men nu ska jag gå och kolla skidskytte så bloggar jag mer sen.
 
dagens outfit. Samma som jag hade för 2 veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0