första skoldagen avklarad.

var faktiskt en ganska lugn första dag. Vart ju lite jobb såklart men ganska mycket prat också! Så den var hyffsat bra. Gick hem efter skolan med syrran, och jag ni läste rätt, jag GICK hem :D börjar bli duktigt jag ;) kom iaf hem för ett litet tag sen bara, och lillebror hade suttit vid datorn så den var igångstartad så satte mig här. Nu väntar vi på att mamma ska komma och hämta oss och sedan drar vi först och käkar och sen vidare mot Timrå. Kommer nog blogga då jag kommit på plats, så oroa er inte för att det inte kommer bli någon uppdatering :) har ingen aning om då vi kommer hem, men bli nog ganska sent.
Men nu ska jag snacka med "F" lite och sedan får vi se vad som händer :) ha en fortsatt bra dag allesammans ;)
 
haha har ett helt album med sånna här fula bilder på mig sen jag var liten, haha. (bodde i helgum här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0