Fredag den nittonde januari

herregud vad designen bara kaosar, buhuhu. Men jag har ju all tid i världen på mig så det kommer nog bli bra i slutändan :D stängt ner alla program för designen nu och tänkte mysa ner mig i sängen och kolla på the mentalist. Drar ju till sundsvall imorgon, så vet inte hur det blir med uppdateringen. Ska även försöka komma iväg till beckis en stund imorgon bitti också, har lite saker vi vill göra ;) just nu ligger katten i mitt knä så jag halvmyser med den, snackar även med felle, världens underbaraste♥♥ har inte duschat än, gick och drack dricka ist. Så ska ta mig en snabb dusch nu då alla sover, hehe. Eller pappa kanske är vaken och kollar på TV men aa. Ville bara göra ett såhär kvällsinlägg, men kommer nog ett till innan jag somnar.
 
hoppas även alla som var på discot idag hade jätte kul, medans jag var hemma och hostade helt forever alone :(
 
VARNING, JÄTTE GAMMAL BILD JÄTTE GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0