fysatan vad kallt.

inte helt fel att gå ungefär 3km i -18 grader, nej inte alls!
jag känner verkligen INTE mina ben eller fötter, fingrarna är isbitar och ansiktet är helt genomfryst. Mobilen har fuckat upp sig för att det var så kallt ute, så kan inte gå in på den. sånt här älskar jag.... ELLER INTE!!!
iaf, sollefteå killarna vann matchen, så grattis till dom :) efter matchen var slut så började jag gå hemmåt, och kom hem för ungefär 10 minuter sen, hoho vad skoj. Ska strax fortsätta med städningen, men måste först få nån känsel i kroppen. Efter de blir det mat och sedan ponnyakuten, wehow. Men får inte glömma pluggningen heller, jobbigt men något jag måste göra. Just nu vill jag bara ha ett låååångt lov :( morgondagens planer är väl typ skolan & sen träning på kvällen KANSKE. Mamma fyller ju år så ska väl kanske vara hemma för att gratta henne. Och sen då jag gick hem kände jag även av lite ont i halsen, men de kanske var för att de var så kallt ute eller nått ;) Men nu tänkte jag mysa ner mig under täcket och värma mig lite, och sedan städa, tjohoh!! uppdaterar mer sen.
 
detta hade inte varit helt fel nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0