Godmorgon :)

Sovit jätte dåligt inatt, typiskt mig då jag är sjuk. Vaknade vid halv 9 och gick då upp och drack vatten, är törstig hela tiden. Kunde sen inte somna om så satt mig och kolla på TV med lillebror. Han är också sjuk så han sover också här. Kommer nog behöva vara hemma från skolan imorgon också om jag mår såhär. Då missar jag bästa dagen på hela veckan :( men då kan jag ist plugga på SO uppgiften. Har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske sätter mig och ritar, eller så ligger jag framför TV:n hela dagen och bara ta det lugnt. Mår ju somsagt Inge bra, så har inte ork att göra så mycket :/ men nu tänker jag ta mig nått att dricka (igen) och sedan äta frukost :)

Saknar min bästavän :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0